مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 05:002021-01-25سياسي

آرمان: فاصله گذاری اصلاح طلبان با دولت مردم را به آنها بی اعتمادتر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آرمان با اشاره به کش و قوس های اخیر میان این طیف و برخی دولتمردان نوشت: اگرچه دولت با حمایت اصلاح طلبان روی کار آمده، - یک روزنامه زنجیره ای می گوید: پروژه جداسازی اصلاح طلبان و اصلاحات از دولت کلید خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آرمان با اشاره به کش و قوس های اخیر میان این طیف و برخی دولتمردان نوشت: اگرچه دولت با حمایت اصلاح طلبان روی کار آمده، در روز های منتهی به انتخابات به نظر می رسد برخی چهره های مطرح این جریان تلاش می کنند با اجاره ای خواندن دولت و برداشتن حمایت حزبی، مسیر خود را برای کسب رای در انتخابات 1400 هموار می کنند.

علاوه بر اینکه چنین رویکردی نمی تواند نافی حمایت احزاب و افراد سرشناس اصلاحات از دولت در انتخابات ها باشد، باید این نکته را در نظر گرفت که افراد قابل و توانمند کشور نیز اعتماد خود را به حمایت اصلاحات از دست می دهند.

به نظر می رسد عده ای کامیابی خود را در انتخابات 1400 در گروه فاصله گرفتن از دولت ارزیابی می کنند.

اما جدا کردن مسیر اصلاح طلبان از دولت، این هراس را در دل افراد شایسته و دارای صلاحیت جریان اصلاحات به وجود خواهد آورد که در صورت نارضایتی اصلاح طلبان از دولت تحت حمایت آن ها، مساعدت این جریان به تقابل بدل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان: فاصله گذاری اصلاح طلبان با دولت مردم را به آنها بی اعتمادتر می کند

آرمان: فاصله گذاری اصلاح طلبان با دولت مردم را به آنها بی اعتمادتر می کند