مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 05:002021-01-25سياسي

برای داشتن زندگی خوب چه کنیم؟


یک روانشناس می گوید ما انسان ها اغلب اوقات همان گونه رفتار می کنیم که احساس می کنیم و اغلب اوقات همان گونه احساس می کنیم که فکر می کنیم؛ بنابراین همه چیز بستگی به نگرش آدمی دارد.

- ایسنا/بوشهر یک روانشناس می گوید ما انسان ها اغلب اوقات همان گونه رفتار می کنیم که احساس می کنیم و اغلب اوقات همان گونه احساس می کنیم که فکر می کنیم؛ بنابراین همه چیز بستگی به نگرش آدمی دارد.

شهربانو بهروزیان در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: برداشت ها، طرز تلقی ها و باورهای انسان تعیین کننده نوع برخورد او با جهان پیرامون خود است.

به عبارت دیگر نوع برخورد ما با جهان اطراف مان بستگی به این دارد که حوادث، رویدادها و حتی اطرافیان خود را چگونه تفسیر کنیم.

دنیا آن چیزی است که ما فکر می کنیم .

وی افزود: البته ارتباط بین افکار، احساسات و رفتار تعاملی است که هر یک بر دیگری تاثیر می گذارد.

بدین ترتیب آگاهی ما نسبت به وضعیت باعث می شود که تمرکز لازم جهت تسلط لازم بر این احساسات را داشته باشیم در موقعیتی مانند شرایط کنونی (ویروس کرونا)، نسبت به احساسات منفی خود آگاه باشیم، و بدانیم تجربه کردن احساسات منفی سالمی همانند عصبانیت، غم و اندوه و ناکامی طبیعی است ولی اگر این احساسات را به احساسات منفی ناسالم خشم، فاجعه سازی از مشکلات و افسردگی تبدیل کنیم دچار بحران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای داشتن زندگی خوب چه کنیم؟

برای داشتن زندگی خوب چه کنیم؟