مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-25سياسي

پایبند مسئولیت های اجتماعی هستیم


سرپرست شرکت پالایش گاز پارسیان تاکید کرد که مدیران و مسئولان این شرکت پایبند مسئولیت های اجتماعی هستند و در این راستا از تلاش فروگذار نمی کنند.

- ایسنا/فارس سرپرست شرکت پالایش گاز پارسیان تاکید کرد که مدیران و مسئولان این شرکت پایبند مسئولیت های اجتماعی هستند و در این راستا از تلاش فروگذار نمی کنند.

علمدار بابایی، در دیدار با شبانی نژاد فرماندار شهرستان لامرد گفت: در حوزه مسئولیت های اجتماعی آماده همکاری برای تکمیل پروژه های عمرانی دردوبخش شهری وروستایی بر اساس نظام نامه مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در دو شهرستان لامرد و مهر هستیم؛ البته پس از دریافت پیشنهادت از فرمانداری های محترم و تصویب در شورای عالی مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی گاز ایران و سایر مراجع در وزارت نفت این مهم محقق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز پارسیان، بابایی با اشاره به توانمندی های شهرستان لامرد گفت: وجود صنایع بزرگ در شهرستان لامرد و همجواری با پالایشگاه پارسیان ما را به انجام رسالت مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم شهرستانهای همجوار تشویق کرده است که با رعایت اولویت های پیش بینی شده آماده همکاری هستیم.

او با اشاره به اهمیت آموزش و مهارت آموزی در حوزه مسئولیتهای مختلف گفت: با توجه به وجود مرکز فنی و حرفه ای در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبند مسئولیت های اجتماعی هستیم

پایبند مسئولیت های اجتماعی هستیم