مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 04:302021-01-25اجتماعي

خیابان های الکتریکی!


یک هوش مصنوعی آموزش دیده تا بتواند با خواندن بازخوردهای 12 هزار ایستگاه شارژ خودرو برقی در ایالات متحده ایستگاه هایی که کارکرد کمی دارند یا جاهایی که تعداد ایستگاه کم است را پیدا کند.

- هوش مصنوعی مکان مناسب برای تاسیس ایستگاه شارژ خودرو برقی را پیدا می کند خیابان های الکتریکی! یک هوش مصنوعی آموزش دیده تا بتواند با خواندن بازخوردهای 12 هزار ایستگاه شارژ خودرو برقی در ایالات متحده ایستگاه هایی که کارکرد کمی دارند یا جاهایی که تعداد ایستگاه کم است را پیدا کند.

این برنامه قادر بود که با دقتی مشابه یک انسان اما با سرعتی بسیار بیشتر بازخوردها را بررسی کند تا شهرهایی با جمعیتی بین 10 تا 50 هزار نفر را که خدمات شارژ خودرو مناسبی دریافت نمی کنند شناسایی کند.

این نتایج به بررسی سرمایه گذاری در زیرساخت های مربوط به وسایل نقلیه کمک می کند و امکان بررسی به موقع این ایستگاه ها را به جای تکیه بر ارزیابی های دوره ای،کند و هزینه بر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایمکس، اگرچه وسایل نقلیه الکتریکی که باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شوند نظر بسیاری از رانندگان را به خود جلب کرده اما گروهی دیگر از خدمات شارژ رسانی به این ماشین ها اطمینان ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان های الکتریکی!

خیابان های الکتریکی!