مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 04:252021-01-25اقتصادي

زنگ خطر کرونا برای سنقرو کلیایی/ تعداد بستری های بار دیگر 2 رقمی شد


چند روز اخیر تعداد بستری ها در شهرستان که مدتی تک رقمی بود متاسفانه به عدد 11 رسیده که نگرانی را از افزایش مجدد آمار کرونا در شهرستان بیشتر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی در جلسه ستاد مدیریت کرونا ی شهرستان که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سنقرو کلیایی برگزار شد، گفت: همکاری و همراهی همگانی مردم و مسئولین در اجرای طرح هوشمند و طرح شهید سلیمانی، شیب بیماری را در سراسر کشور را به روند کاهشی تبدیل کرد که انتظار داریم این همراهی ها همچنان تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه نگران افزایش مجدد آمار هستیم، افزود: چند روز اخیر تعداد بستری ها در شهرستان که مدتی تک رقمی بود متاسفانه به عدد 11 رسیده که نگرانی را از افزایش مجدد آمار کرونا در شهرستان بیشتر می کند.

فرماندار سنقرو کلیایی یادآورد شد: هم اکنون شهرستان طبق اعلام ستاد ملی در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد و خوشبختانه از اواخر آذرماه تا به امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان وجود نداشته است.

وی گفت: با توجه به اینکه اسفندماه بازار رونق بیشتری دارد از مردم عزیز شهرستان تقاضامندیم با رعایت دستورالعمل ها مانع تعطیلی بازار شده و کسبه را در روزهای پایانی سال متضرر نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر کرونا برای سنقرو کلیایی/ تعداد بستری های بار دیگر 2 رقمی شد

زنگ خطر کرونا برای سنقرو کلیایی/ تعداد بستری های بار دیگر 2 رقمی شد