مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 03:552021-01-25سياسي

اجاره مدارس در ساعات غیر رسمی


معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش قانون تنظیم برخی مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش را ابلاغ کرد که در آن مواردی چون احیای 4 تبصره ماده 18 قانون شوراهای آموزش و پرورش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی الهیار ترکمن ابتدای بهمن ماه، قانون تنظیم برخی مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مشتمل بر پنج ماده و چهار تبصره را که در راستای اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی، از سوی رییس جمهور ابلاغ شد را جهت اجرا و بهره برداری به استان ها ابلاغ کرد.

قانون تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با عنوان طرح به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود که با تصویب در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس مورخ 11 آذر 99 و تأیید شورای نگهبان، در سوم دی ماه از سوی رییس مجلس به رییس جمهور ابلاغ شد.

در این ابلاغیه آمده است که مسئولیت نظارت بر حسن اجرای مواد قانون یاد شده بر عهده مقامات مجاز در سطح ادارات کل آموزش و پرورش استانها خواهد بود.

اما قانون تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به این شرح است: اختصاص یک درصد درآمد شرکت ها و سود خالص بانک های دولتی به آموزش و پرورش در ماده 1 این قانون آمده است که دولت مجاز است معادل یک درصد (1٪) درآمد شرکت ها و سود خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره مدارس در ساعات غیر رسمی

اجاره مدارس در ساعات غیر رسمی