مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 21:552021-01-24سياسي

آخرین خبرها از ساماندهی حریم «فلک الافلاک»/ دولت به تعهدات خود عمل نکرد


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس ضمن تشریح آخرین وضعیت ساماندهی حریم قلعه تاریخی فلک الافلاک، گفت: دولت در پرداخت اعتبارات مصوب برای سپاه، - به وعده خود عمل نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با رسانه ها در سخنانی با اشاره به آخرین روند ساماندهی حریم قلعه فلک الافلاک، اظهار داشت: قلعه فلک الافلاک نماد تاریخ لرستان و همچنین نماد سرافرازی مردم این سرزمین است.

تأخیر در پرداخت اعتبارات مصوب ساماندهی اطراف قلعه وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های سال های اخیر و بلکه سال های دور ما ثبت قلعه فلک الافلاک به عنوان اثر تاریخی جهانی بوده که متأسفانه تا کنون محقق نشده است، عنوان کرد: یکی از بحث هایی که مطرح می شود این است که حریم قلعه باید ساماندهی و آزاد شود تا به عنوان اثر جهانی ثبت شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پادگان متعلق به سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در این راستا هنوز تخلیه نشده است، ادامه داد: روز گذشته در دیدار با سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، ضمن طرح یک سری مسائل، این مسئله را هم مطرح کردیم و محور اصلی سخنان ما با سردار کشکولی نیز همین مسئله بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از ساماندهی حریم «فلک الافلاک»/ دولت به تعهدات خود عمل نکرد

آخرین خبرها از ساماندهی حریم «فلک الافلاک»/ دولت به تعهدات خود عمل نکرد