مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:252021-01-24فرهنگي

«دیدن این فیلم جرم است» یک فیلم با حرفهای مطالبه گرانه جدی است


دیدن این فیلم جرم است، یک فیلم سیاسی است و حرف های مطالبه گرانه جدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر زهرا عبداللهی در نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است که یک شنبه شب با حضور اصحاب رسانه و به همت بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: دیدن این فیلم جرم است یک فیلم سیاسی است و حرف های مطالبه گرانه جدی دارد.

وی افزود: این فیلم یک فیلم صریح است که شفاف مطالبه اش را بیان می کند اما در قالب فیلمنامه و پرداخت ضعیف، این فیلم خوب نیست.

سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه قزوین عنوان کرد: دیدن این فیلم جرم است علی رغم داشتن برخی نقاط قوت، فکر می کنم حرفی که می خواهد بگوید را به بدترین شکل ممکن نشان داده است.

وی تصریح کرد: همه ما می دانیم شخصیت خیلی مهم است و این شخصیت است که داستان را پیش می برد اما مخاطب نوعی با آدم های این فیلم همزاد پنداری نمی کند.

عبداللهی اضافه کرد: نوع شخصیت پردازی به گونه است که مخاطب آن را دوست ندارد و پس از مدتی همانگونه که دو سال پیش پس از تماشای فیلم در جشنواره فراموششان کرده، آن را دوباره فراموش می کند.

وی با طرح این سوال که از سید امیر موسوی قهرمان فیلم چه می دانیم به جز چند خط نوشته که روی پرده نقره ای نمایش داده می شود و شخصیت را معرفی می کند، عنوان کرد: در این فیلم نه تنها قهرمان بلکه باقی شخصیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیدن این فیلم جرم است» یک فیلم با حرفهای مطالبه گرانه جدی است

«دیدن این فیلم جرم است» یک فیلم با حرفهای مطالبه گرانه جدی است