مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:152021-01-24فرهنگي

خانه هنر «مان» در خرمشهر افتتاح شد


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر از افتتاح خانه هنر «مان» به منظور حمایت از هنر و هنرمندان در این شهرستان خبر داد.

- خرمشهر - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر از افتتاح خانه هنر مان به منظور حمایت از هنر و هنرمندان در این شهرستان خبر داد.

هادی آبیار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خانه هنر مان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، مدیر میراث فرهنگی و صنایع دستی خرمشهر و تنی چند از هنرمندان و با سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور حمایت از هنر و هنرمند در شهرستان خرمشهر افتتاح شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر هدف از تشکیل این خانه هنر را ایجاد پاتوق برای اهالی ادب و هنر دانست و گفت: در راستای ایجاد ارتباط میان جامعه و هنرمندان نمایشگاه های متنوعی از آثار هنرمندان در این خانه هنر به نمایش عموم در خواهد آمد که این نیز خود گامی مؤثر در راستای ارتقای اقتصاد هنر محسوب می شود.

وی تصریح کرد: امکان برگزاری کارگاه های آموزشی توسط هنرمندان رشته های مختلف، اجرای شب شعر، موسیقی و غیره از دیگر برنامه های این خانه هنر است که فرصتی ارزشمند را برای اشتغال زایی در این شهرستان فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه هنر «مان» در خرمشهر افتتاح شد

خانه هنر «مان» در خرمشهر افتتاح شد