مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 19:502021-01-24اقتصادي

تعداد 518 روستا بازار در کل کشور ایجاد می شود


معاون توسعه تعاونی ها و تشکل های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: تعداد 518 روستا بازار در کل شهرهای کشور ایجاد می شود که تولیدات روستایی را به دست مردم شهرنشین رسانده و به فروش برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا شاه پسند در بازدید از شبکه تعاون روستایی شهرستان بناب که حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی نماینده مردم بناب اظهار داشت: روند تعاون در شهرستان روند خوبی دارد ولی مانند بیشتر تعاونی های کشور نیاز به اصلاح دارد و با توجه به مبنای بسیار قدیمی تعاون، اگر بتوانیم تغییراتی را که مدنظر داریم شکل دهیم خدمت بسیار خوبی به کشاورزان و سهامداران ارائه می دهند.

وی با اشاره بر این موضوع که استفاده از زیرساخت های خوب شبکه از مسیر اصلی واژه تعاون منحرف شده است، افزود: این خدمات نباید فقط در حوزه مبادلات و توزیع نهاده ها و سوخت باشد بلکه در حوزه خدمات فنی و واحدهای تولیدی و کشاورزان و در قالب زنجیره ارزش هم با توجه به قابلیت زیرساختی تعاونی ها، می توانیم در حوزه عمل شرکت ها موجب افزایش بهره وری و نهایتاً سود کشاورزان گردیم.

معاون توسعه تعاونی ها و تشکل های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: تعاونی ها با توجه به اساسنامه بسیار قوی که دارند باید از جنبه قدرت وارد شده و از خرد جمعی بهره بگیرند و به حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد 518 روستا بازار در کل کشور ایجاد می شود

تعداد 518 روستا بازار در کل کشور ایجاد می شود