مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 19:302021-01-24سياسي

همکاری قرارگاه 19دی با گروه های جهادی فعال در زمینه امر به معروف


این قرارگاه آمادگی کاملی برای همکاری با گروه های جهادی فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و اجرای طرح های ارائه شده در این زمینه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی عصر یکشنبه در دیدار جمعی از روحانیون فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با یاد خاطراتی از شهید آیت الله سعیدی گفت: شهید سعیدی شخصیتی بود که عمل و فعالیت او با پوشش، ظرافت و دقتی که داشتند در جامعه تأثیر گذار بود.

رییس قرارگاه 19 دی با اشاره به راه اندازی قرارگاه 19 دی در یک سال و نیم گذشته و تقویت ساختار این قرارگاه در هفته گذشته با مسئولیت گرفتن سردار شاه چراغی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب و استقرار آن در دفتر امام جمعه برای پیگیری کامل منویات رهبری در خصوص قم افزود: این قرارگاه آمادگی کاملی برای همکاری با گروه های جهادی فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و اجرای طرح های ارائه شده در این زمینه دارد.

وی تصریح کرد: در امر به معروف و نهی از منکر باید تمرکز بر روی محتوای کار باشد تا تأثیر واقعی را به دنبال داشته باشد.

امام جمعه قم ادامه داد: کسی که آمر به معروف است اول باید خودش آمر باشد و بعد باید بداند چگونه آمر باشد و صرف امر به معروف کردن تنها بدون رعایت و یادگیری نکات مهم در امر به معروف و نهی از منک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری قرارگاه 19دی با گروه های جهادی فعال در زمینه امر به معروف

همکاری قرارگاه 19دی با گروه های جهادی فعال در زمینه امر به معروف