مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-24سياسي

لزوم تشکیل قرارگاه فرهنگی در کشور/آشفتگی های فرهنگی باید ریشه کن شوند


نماینده مردم بناب در مجلس با انتقاد از عدم وجود متولی فرهنگی در کشور گفت: متأسفانه مسائل فرهنگی در کشور ما مثل مسائل اقتصادی متولی ندارد و این امر سبب آشفتگی در وضعیت فرهنگی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب که با حضور امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی بناب، فرماندار و مسئولان و رؤسای ادارات مختلف شهرستان ترتیب یافت، با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی است؛ اظهار داشت: هرکس مدعی این است که انقلاب ما انقلاب اقتصادی بوده، این حرف بیهوده ای است.

وی با اذعان به اینکه خدمات صورت گرفته در بخش های مختلف عمرانی در کشور اصلاً قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست؛ تصریح کرد: در کنار این اقدامات صورت گرفته ولی همچنان در موضوعاتی نظیر عفاف و حجاب، حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع در ادارات مشکل داریم.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر با بیان اینکه هم اکنون 72 دستگاه متولی مسائل فرهنگی را در کشور برعهده دارند؛ افزود: برای برون رفت از وضعیت موجود باید آشفتگی فرهنگی ریشه کن شود.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به ضرورت تشکیل قرارگاه و یا وزارتخانه ای برای انجام امور فرهنگی در کشور اذعان کرد: متأسفانه در کشور و علی الخصوص شهرستان بناب در بازسازی مزار شهدا ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل قرارگاه فرهنگی در کشور/آشفتگی های فرهنگی باید ریشه کن شوند

لزوم تشکیل قرارگاه فرهنگی در کشور/آشفتگی های فرهنگی باید ریشه کن شوند