مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-24فناوري

126 روستای کم برخوردار هرمزگان در 4 ماه اخیر از اینترنت همراه بهره مند شدند


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با تدابیر و پیگیری های استاندار هرمزگان و اجرای مصوبات سفر وزیر ارتباطات، 126 روستا در مناطق کم برخوردار هرمزگان از اینترنت بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در دهمین جلسه توسعه زیرساخت های الکترونیکی شهرستان بشاگرد که در راستای بررسی آخرین اقدامات انجام شده برگزار شد، اظهار داشت: 128 روز از سفر وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات به استان گذشته و تاکنون با پیگیری های استاندار هرمزگان و تلاش شبانه روزی مسئولین مربوطه 69 سایت توسط همراه اول ، ایرانسل و های وب ارتقا و ایجاد شده است و بستر لازم جهت اتصال 126 روستا با 15683  خانوار و جمعیت 57369 به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در شهرستان بشاگرد 145 کیلومتر حفاری انجام شده است و 45 کیلومتر فیبرگذاری گردیده است و در شهرستان حاجی آباد سیاهو و سرگز احمدی 80 کیلومتر حفاری 70 کیلومتر فیبر گذاری توسط مخابرات هرمزگان انجام شده است.

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در خصوص ایجاد و ارتقا 50 سایت تلفن همراه اول (مخابرات) در استان هرمزگان و ارتقا 43 سایت همراه اول در روستاهای تیدر ، دورمیش ، کوه حیدر ، بلبل آباد ، آمیگی و دهندر شه بابک از توابع شهرستان بشاگرد و روستاهای سرزه خاروک، سیمس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 روستای کم برخوردار هرمزگان در 4 ماه اخیر از اینترنت همراه بهره مند شدند

126 روستای کم برخوردار هرمزگان در 4 ماه اخیر از اینترنت همراه بهره مند شدند