مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:452021-01-24سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین


کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد و سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین به منظور ایجاد اشتغال و توسعه آموزش های فنی، حرفه ای و مهارت آموزی برای مددجویان و خانواده های نیازمند تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

رییس کمیته امداد در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به ظرفیت های دو نهاد برای توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی گفت: توسعه مهارت آموزی مددجویان در راستای ایجاد مشاغل تولیدی می تواند به اهداف شعار سال جهش تولید کمک کند.

وی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را از جمله مفاد این تفاهم نامه دانست و افزود: باید در اشتغال زایی از ظرفیت گروه های جهادی به عنوان بستر کارآفرینی استفاده شود.

بختیاری با اشاره به سوابق درخشان بسیج در سازندگی مناطق محروم کشور، خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای تامین و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان در مناطق روستایی و محروم همواره از توان بسیج بهره برده است.

رییس کمیته امداد بر همکاری با بسیج در ارتقای بهداشت و درمان خانواده های نیازمند تاکید کرد و ادامه داد: کمیته امداد آمادگی دارد تمام امکانات خود را برای حمایت از گروه های جهادی در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین

امضای تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین