مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-24اقتصادي

بازدید مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملت از شرکت آریاساسول


مدیرعامل، عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد بانک ملت با حضور در محل شرکت پتروشیمی آریاساسول در شهرستان عسلویه، از بخش های مختلف این شرکت بازدید کردند.

- مدیرعامل، عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد بانک ملت با حضور در محل شرکت پتروشیمی آریاساسول در شهرستان عسلویه، از بخش های مختلف این شرکت بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملت ، دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل، مرتضی نجف عضو هیات مدیره، سیدابوطالب دیبایی و عباس جعفرلو معاونان مدیرعامل، حسن کمالوند و علی اکبر صابریان مدیران امور و محمدرضا ساداتی رییس شعبه مستقل مرکزی در این بازدید، با فرآیند تولید محصولات مختلف در این شرکت آشنا شدند.

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت همچنین در نشست با مدیرعامل شرکت آریاساسول، راه های تقویت همکاری های فی ما بین را مورد بررسی قرار داد.

وی در این نشست، از شرکت آریاساسول به عنوان یکی از مشتریان مهم و ارزشمند بانک ملت نام برد و از حضور در یکی از بزرگ ترین و پیشروترین شرکت های پتروشیمی کشور، اظهار خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این شرکت، رتبه اعتباری خوبی دارد که برای بانک به عنوان شریک استراتژیک شرکت، مایه خرسندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملت از شرکت آریاساسول

بازدید مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملت از شرکت آریاساسول