مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-24فرهنگي

آزمون سراسری قرآن و عترت در یزد برگزار می شود


رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون بدون محدودیت سنی و قابل ثبت نام برای هر فرد در تمام رشته ها برگزار می شود، یادآور شد: به برترین ها گواهینامه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می شود.

دشتی با اشاره به اینکه نوزدهمین آزمون قرآن و عترت در 14 رشته اعم از حفظ، مفاهیم و تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و سبک زندگی برگزار می شود، افزود: حفظ و مفاهیم سوره بقره ، حفظ و مفاهیم جزء 30 ، حفظ و مفاهیم جزء اول ، حفظ و مفاهیم 5 جزء اول ، حفظ و مفاهیم 10 جزء اول ، حفظ و مفاهیم 15 جزء اول ، حفظ و مفاهیم 20 جزء اول ، حفظ و مفاهیم 25 جزء اول ، حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم ، ترجمه و تفسیر سوره بقره ، حفظ و مفاهیم نامه 31 نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه (دعای مکارم الاخلاق) ، آشنایی با سبک زندگی معصومان (ع) ازجمله رشته های این آزمون است.

رییس اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مهلت ثبت نام در این آزمون را تا پایان دی ماه جاری دانست و گفت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، هفته اول اسفندماه سال جاری به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون سراسری قرآن و عترت در یزد برگزار می شود

آزمون سراسری قرآن و عترت در یزد برگزار می شود