مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-24سياسي

برگزاری مراسم پیوند فاطمی در کرمان همزمان با ولادت حضرت زهرا (س)


مسئول بسیج زنان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، در 15 بهمن، مراسم پیوند فاطمی بیش از 350 زوج در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، اکرم رنجبر اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که از سال 97 به مناسبت کنگره شهدا در استان برنامه ریزی شده و کمیته بانوان ستاد ترویج مکتب حاج قاسم اظهار داشت: بحث پیوند فاطمی ار سری برنامه های کگره سرداران و شهدای استان کرمان در سال 97 بوده که ادامه پیدا کرده است.

مسئول بسیج زنان سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این مراسم پیوند فاطمی در سال 99 همزمان با ولادت حضرت زینب (س) برگزار شد، افزود: این مراسم با استقبال خوبی در سراسر استان انجام و در روز ولادت حضرت زینب با حضور 164 زوج در سراسر استان برگزار شد.

وی عنوان کرد: تصمیم بر این شد این برنامه به صورت منطقه ای هر ساله در استان برگزار شود و یکی از برنامه های میلاد حضرت زهرا (س) در 15 بهمن نیز این است که با مشارکت ارگان هایی که نقش دارند و با محوریت خواهران مراسم پیوند فاطمی بیش از 350 زوج در استان برگزار شود.

رنجبر با اشاره به پیوند فاطمی با حضور 200 زوج در سال 97 در روز میلاد حضرت زهرا(س) گفت: پیش بینی داریم به صورت کاروان های شادی امسال نیز در چند نقطه از شهر مراسم عقد انجام و کاروان شادی با شهدا به سمت گلزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم پیوند فاطمی در کرمان همزمان با ولادت حضرت زهرا (س)

برگزاری مراسم پیوند فاطمی در کرمان همزمان با ولادت حضرت زهرا (س)