مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-24سياسي

5900 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های نیمه تمام سمنان اختصاص یافت


استاندار سمنان بابیان اینکه با دستور مستقیم رییس جمهور پنج هزار و 900میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام این استان اختصاص یافت، - گفت: این طرح ها 50 تا 70 درصد پیشرفت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنامه های دهه فجر متفاوت تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، ابراز کرد: راهپیمایی دهه فجر سال جاری به صورت خودرویی برگزار خواهد شد و سخنرانان نیز از طریق فضای مجازی به سخنرانی می پردازند.

وی بابیان اینکه این مهم بستر مناسبی را برای جذب مخاطبان بیشتر به سخنرانی های دهه فجر فراهم می کند، یادآور شد: قسمت زیادی از مخاطبان در حوزه کاری صداوسیما است و قسمتی نیز به صورت ویدئو اجلاس در شبکه شاد و فضاهای مجازی دیگر می تواند مورداستفاده قرار بگیرد.

استاندار سمنان در ادامه با اشاره به تعطیلی مدارس بیان کرد: جشن های انقلابی باید در خانه ها برگزارشده تا دانش آموزان نیز از برنامه های دهه فجر بهره ببرند و مخاطب اصلی این برنامه باشند.

وی با تأکید بر اینکه گرایش ها سیاسی مربوط به ایام دهه فجر نیست و ایجاد وحدت و یکپارچگی در اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: هرکس با هر گرایش سیاسی که دارد موظف است در گسترش عامل های وحدت گرا، آرامش بخش و امیدآفرین در جامعه تلاش کند و سخنران های دهه فجر با رعایت عوامل اتحاد آفرین در بین مردم سخن بگویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5900 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های نیمه تمام سمنان اختصاص یافت

5900 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های نیمه تمام سمنان اختصاص یافت