مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-24اجتماعي

یک قلاده پلنگ ایرانی در شهرستان البرز مشاهده شد


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در روزهای گذشته عکس و فیلم یک قلاده پلنگ ایرانی در شهرستان البرز در کوه های اکبرآباد شهرستان البرز توسط دوستداران محیط زیست ثبت شده است.

- ایسنا/قزوین فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در روزهای گذشته عکس و فیلم یک قلاده پلنگ ایرانی در شهرستان البرز در کوه های اکبرآباد شهرستان البرز توسط دوستداران محیط زیست ثبت شده است.

مهدی طاهری با اشاره به مشاهده یک قلاده پلنگ ایرانی، اظهار کرد: در روزهای اخیر یکی از دوستداران محیط زیست موفق به ثبت عکس و فیلم یک قلاده پلنگ در کوه های اکبرآباد شهرستان البرز شده است.

وی افزود: نخستین بار این قلاده پلنگ است که در سال جاری به صورت مستقیم مشاهده شده درحالی که جای پای آن قبلاً دیده شده بود.

خوشبختانه اکنون تعدادی از شکارچیان حیات وحش در استان قزوین به دوستداران حیات وحش تبدیل شده اند و بدون اینکه حقوق و مزایایی از محیط زیست دریافت کنند در جلوگیری از تخلفات نقش زیادی ایفا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین اظهار کرد: دوستداران محیط زیست به محض مشاهده کوچک ترین مورد مشکوک موارد را تعقیب کرده و برای دستگیری متخلفان، به مأموران و کارشناسان محیط زیست اطلاع می دهند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قلاده پلنگ ایرانی در شهرستان البرز مشاهده شد

یک قلاده پلنگ ایرانی در شهرستان البرز مشاهده شد