مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-24اقتصادي

اختیارات لازم برای واردات واکسن کرونا به هیات امنای ارزی داده شد


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: اختیارات لازم برای واردات واکسن کووید 19 مورد تایید به هیات امنای ارزی داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کیانوش جهانپور اظهار داشت: از ابتدا تاکنون تاکید کمیته ملی واکسن بر آن بوده که هرگونه انجام کارآزمایی بالینی واکسن های خارجی در کشور منوط به مشارکت در تولید و انتقال فناوری خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری 12 نشست هم اندیشی و جلسه کمیته ملی واکسن کووید 19 در ماه های گذشته، افزود: در این جلسات علاوه بر رهگیری و هدایت و برنامه ریزی برای واکسیناسیون همگانی اثربخش و ایمنی علیه بیماری کووید 19، موضوع تسهیل دستیابی به واکسن تولید داخل مستمرا پیگیری و تصمیم سازی شده که نتایج خوبی تا کنون در بر داشته است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو یادآور شد: در جلسه یازدهم کمیته ملی واکسن کووید 19 در آذر ماه، آیین نامه ثبت سریع و صدور مجوز واردات اضطراری واکسن کرونا پیشنهادی سازمان غذا و دارو نیز پس از بحث و بررسی، مورد تأیید اعضای کمیته قرار گرفته و جهت ابلاغ، تقدیم مراجع ذیربط شده است.

جهانپور گفت: پیش نیازهای درخواستی سازمان جهانی بهداشت(WHO) و ساز و کار کوواکس مبنی بر تعریف فرآیند و الزامات واردات واکسن با توجه به وضعیت بحران و اضطراری کووید 19 در جهان برای دریافت به هنگام واکسن ایمن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات لازم برای واردات واکسن کرونا به هیات امنای ارزی داده شد

اختیارات لازم برای واردات واکسن کرونا به هیات امنای ارزی داده شد