مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-24حوادث

ساماندهی 87 نقطه حادثه خیز در استان زنجان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به شناسایی 87 نقطه پرتصادف در استان زنجان، گفت: بخش قابل توجهی از این نقاط بهسازی شده و 16 پروژه در حال تکمیل است.

- ایسنا/زنجان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به شناسایی 87 نقطه پرتصادف در استان زنجان، گفت: بخش قابل توجهی از این نقاط بهسازی شده و 16 پروژه در حال تکمیل است.

جواد یوسفی ظهر امروز (5 بهمن ماه) در جلسه کمیسیون ایمنی راه ها، اظهار کرد: نقطه ای از راه یا قطعه ای به طول حداکثر 300 متر که در بازه زمانی سه سال، حداقل دو تصادف فوتی یا سه تصادف جرحی و یا یک تصادف فوتی و دو تصادف جرحی اتفاق افتاده باشد، نقطه پرتصادف محسوب می شود و با این تعریف بر اساس آمار ارائه شده در سال 96، حدود 87 نقطه پرتصادف در استان شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از این نقاط دارای تصادف عادی هستند، عنوان کرد: این نقاط با اقداماتی همچون خط کشی، نصب علائم هشداردهنده و تامین روشنایی، ایمن سازی شد.

47 نقطه نیز پرحادثه بود که پروژه هایی از جمله اصلاح هندسی جاده و احداث تقاطع غیرهم سطح برای آن ها در نظر گرفته شد و اغلب این پروژه ها نیز به پایان رسیده و 16 نقطه در حال تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 87 نقطه حادثه خیز در استان زنجان

ساماندهی 87 نقطه حادثه خیز در استان زنجان