مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-24اقتصادي

حمایت از 14 خانواده دارای نوزادان چندقلو در همدان


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: برای حل مشکلات 14 خانواده دارای نوزاد سه قلو و بیشتر امسال 880 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

- ایسنا/همدان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: برای حل مشکلات 14 خانواده دارای نوزاد سه قلو و بیشتر امسال 880 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

علی بحیرایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اضافه شدن همزمان چند نوزاد به اعضای یک خانواده معمولاً علاوه بر اینکه موجب ایجاد مشکلات اقتصادی برای این دسته از خانواده ها خواهد شد، دشواری هایی را نیز در رابطه با نگهداری فرزندان چندقلو برای والدین ایجاد می کند که رسیدگی به این امور و ارائه خدمات به آنها در دستور کار این نهاد قرار دارد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان ادامه داد: در همین رابطه در 9 ماهه امسال مبلغ 880 میلیون تومان کمک بلاعوض برای حل مشکل 14 خانواده دارای نوزاد سه قلو یا بیشتر در سطح استان همدان پرداخت شده است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: جامعه هدف مشمول این کمک ها خانواده هایی هستند که تعداد نوزادان متولد شده همزمان آنها سه و بیش از سه نوزاد بوده و متقاضی مساعدت با اولویت مسکن، معیشت و درمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 14 خانواده دارای نوزادان چندقلو در همدان

حمایت از 14 خانواده دارای نوزادان چندقلو در همدان