مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-24سياسي

تجلی ایثار اجتماعی در تلاش مدافعان سلامت/ انسجام رمز پیشبرد اهداف است


استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز تجلی ایثار اجتماعی را در تلاش مدافعان سلامت مشاهده می کنیم، گفت: وحدت و انسجام رمز پیشبرد اهداف نظام و انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران در سالن شهید انصاری استانداری گیلان، گفت: ایثارگران افتخار آفرینان ایران اسلامی هستند که با عزت و شرافت برای آرمان های کشور خود ایستادگی کرده اند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه ایثارگران، جانبازان و آزادگان در راستای عزت و استقلال کشور از خود گذشتی های فراوانی انجام داده اند، افزود: ایستادگی در مقابل رژیم پهلوی و جنگ تحمیلی مرهون رشادت های همین فداکاری های است.

وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم نیز در عصر کنونی جلوه دیگری حماسه را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: مدافعان سلامت طی یک سال گذشته در عرصه سلامت حماسه ای اجتماعی بی نظیری خلق کردند.

زارع با بیان اینکه ایثار فرهنگ بزرگی است که در تاریخ این مرز و بوم توسط سربازان وطن در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به نمایش گذاشته شده است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل های آتی نیز منتقل شود.

استاندار گیلان با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: در مقطع کنونی نیاز به تقویت وحدت، انسجام و برادری برای پیشبرد امور جمهوری اسلامی یک اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی ایثار اجتماعی در تلاش مدافعان سلامت/ انسجام رمز پیشبرد اهداف است

تجلی ایثار اجتماعی در تلاش مدافعان سلامت/ انسجام رمز پیشبرد اهداف است