مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-24سياسي

راه حل های مقطعی راهگشای مشکلات شهر نیست


شهردار شیراز با بیان اینکه امروز راهی جز تکیه بر کارهای مطالعاتی، پژوهشی و برنامه ای نداریم، تاکید کرد: راه حل های مقطعی و اقتضایی راه حل مشکلات کشور، - ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه امروز راهی جز تکیه بر کارهای مطالعاتی، پژوهشی و برنامه ای نداریم، تاکید کرد: راه حل های مقطعی و اقتضایی راه حل مشکلات کشور، استان و شهر نیست و نیازمند حرکت برنامه ای هستیم.

حیدر اسکندرپور یکشنبه 5 بهمن در آیین افتتاح کتابخانه تخصصی مدیریت شهری مرکز پژوهش های اسلامی شورای شهر شیراز بیان کرد: مشکلی در مطالعات آکادمیک و در حوزه مدیریت شهری وجود دارد و آن هم فاصله بین نظری و اجرا است.

او افزود: متاسفانه بسیاری از مطالعاتی که در پایان نامه های کارشناسی ارشد و تزهای دکتری در ارتباط با مدیریت شهری انجام می شود، در بخش اجرا راهگشا نیست و در حوزه اجرا فاصله زیادی با آنچه که حاصل این مطالعات است، داریم که باید فکری در این باره کرد.

شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی چنین کتابخانه ای در کنار مرکز پژوهش ها و شورا و مدیریت شهری، بتوانیم مسیرها را به گونه ای مدیریت کنیم که مطالعاتی که هزینه و وقت صرف می کنند حداقل در حوزه اجرا کاربردی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل های مقطعی راهگشای مشکلات شهر نیست

راه حل های مقطعی راهگشای مشکلات شهر نیست