مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-24پزشكي

ساخت ساختمان 170 تخت خوابی بیمارستان بردسکن بعد از کرونا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ساخت 170 ساختمان تخت خوابی بیمارستان بردسکن بعد از کرونا خبر داد.

- دکتر شاپور بدیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: به جهت اینکه بیماران کرونا یی و کادر درمان کمتر اذیت شوند به فکر ایجاد فضای بزرگتری برای بخش آی سی یو در این شهرستان هستیم که امیدواریم هر چه سریع تر راه اندازی شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه قول 150 میلیون تومانی برای تجهیز پانسیون های پزشکان و تعمییرات را به بیمارستان داده ایم که به زودی محقق می شود،گفت: به زودی به بیمارستان ولیعصر(عج) بردسکن نیز یک دستگاه اکسیژن ساز مدرن و پیشرفته اختصاص داده می شود و دستگاه سی تی اسکن این شهرستان نیز آماده و منتظر اتمام ساخت  ساخت ساختمان سی تی اسکن هستیم تا این دستگاه به شهرستان تحویل داده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود یکسال از شیوع کرونا می گذرد، طی بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) بردسکن امکانات و تجهیزات مورد بررسی قرار گرفت و در همین خصوص کمک هایی نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به این شهرستان خواهد شد.

بدیعی بیان کرد: پرداختی ها تابع فاکتورهایی از جمله پرداخت بیمه است، با توجه به اینکه پرداختی توسط بیمه صورت می گیرد ما به پزشکان اطمینان خاطر را می دهیم تاخیر در پرداختی ها از سوی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ساختمان 170 تخت خوابی بیمارستان بردسکن بعد از کرونا

ساخت ساختمان 170 تخت خوابی بیمارستان بردسکن بعد از کرونا