مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-24سياسي

شهردار تهران به رای نمایندگان مردم تمکین کند


بیش از 95 روز از تاریخ ابلاغ مصوبه نام گذاری معبری به نام مهندس بازرگان می گذرد و شهردار تهران از اجرای این مصوبه قانونی شورای اسلامی شهر تهران خودداری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد حق شناس در دویست و شصت و ششمین جلسه شورا گفت: هفته ای که گذشت سالروز درگذشت مهندس مهدی بازرگان بود.

کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران در راستای پیشنهاد احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر که در چنین روزهایی پیشنهاد نامگذاری یکی از گذرهای تهران را به نام ایشان داد در یکی از نشست های تخصصی سال گذشته خود و با بررسی کارشناسانه و از منظر خدماتی که این شخصیت علمی، مذهبی و انقلابی در قامت مسئولیت بهینه سازی و تصفیه آب تهران در اوایل دهه 30 به عمل آورده بود، خیابان موسوم به سازمان آب را در منطقه 2 که فراوانی آن در تهران به 13 مورد می رسید را به نام ایشان نام گذاری کرد.

وی ادامه داد: نهایتاً در جلسه مورخ 26 مردادماه در صحن شورا به تصویب رسید و پس از اعتراض عجیب و غریب فرماندار تهران که گوشزد کرده بود که نام های انتخابی باید به شخصیت های شناخته شده علمی و فرهنگی و انقلابی اختصاص یابد به این دلیل با نام گذاری مهندس بازرگان و بانو اعظم طالقانی که از قضا شخصیت های علمی، مذهبی و انقلابی و شناخته شده این شهر و میهن بوده اند و سال ها رنج و تحمل زندان را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران به رای نمایندگان مردم تمکین کند

شهردار تهران به رای نمایندگان مردم تمکین کند