مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-24سياسي

هرمزگان تا 4 ماه آینده مسافر نمی پذیرد


به منظور مهار تبعات ناشی از ورود مسافر به استان و شیوع کرونا، به تمامی دستگاه های خدمت رسان ابلاغ شده تا اردیبهشت 1400 به هیچ مسافری خدمات ارائه نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی صبح امروز در گفت وگویی رسانه ای با تأکید بر عدم پذیرش مسافر در هرمزگان و اجرای دقیق طرح ممانعت از سفر به این استان، اظهار کرد: به تمامی فرمانداران استان ابلاغ شده تا به طور مستمر مانع از انجام سفرهای خارج از استان به شهرهای مختلف استان شوند.

وی افزود: اگر سفرها را مهار نکنیم و موج مستمری از مسافر به استان بدلیل شرایط مناسب آب و هوایی ادامه پیدا کند، شاهد خیزش موج دیگری از شیوع ویروس کرونا در جامعه خواهیم بود که بسیار خطرناک تر از قبل خواهد بود.

استاندار هرمزگان تأکید کرد: در ستاد استانی مدیریت کرونا مقرر شده تا اردیبهشت 1400 از پذیرش مسافر به استان جلوگیری خواهد شد و این محدودیت ها را با جدیت اعمال خواهیم کرد.

همتی از عموم مردم خوب کشورمان نیز خواست تا سفر به هرمزگان را به آینده موکول کنند و به هیچ وجه در این شرایط سخت کرونایی به شهرهای استان هرمزگان از جمله به بندرعباس و قشم سفر نکنند چرا که از ارائه هرگونه خدمات به مسافران معذور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان تا 4 ماه آینده مسافر نمی پذیرد

هرمزگان تا 4 ماه آینده مسافر نمی پذیرد