مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-24اقتصادي

قابلیت بهره گیری از پساب تصفیه خانه همدان در مصارف صنعتی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به قابلیت بهره گیری از پساب خروجی تصفیه خانه همدان در مصارف صنعتی، گفت: مطابق تحقیقات انجام شده، - ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به قابلیت بهره گیری از پساب خروجی تصفیه خانه همدان در مصارف صنعتی، گفت: مطابق تحقیقات انجام شده، پساب خروجی از تصفیه خانه همدان قابلیت بهره گیری در مصارف صنعتی، کشاورزی و زیست محیطی را داراست.

سیدهادی حسینی بیدار با اشاره به پژوهش صورت گرفته بر روی پساب خروجی تصفیه خانه همدان، افزود: این پژوهش سال گذشته به درخواست نیروگاه شهید مفتح به انجام رسید و بر همین اساس پساب ورودی و خروجی از نیروگاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شرکت طرف قرارداد، پارامتر های اساسی پساب تصفیه خانه همدان را طی بازه زمانی مورد نظر کنترل کرده است، ادامه داد: براساس بررسی های صورت گرفته وضعیت پساب تصفیه شده بسیار استاندارد و مطلوب است و هیچ گونه مشکل زیست محیطی ندارد.

حسینی بیدار با تأکید بر اینکه مجریان در پژوهش مذکور آیتم های زیست محیطی و بهداشتی پساب را به دقت مورد ارزیابی قرار دادند، یادآور شد: براساس قرارداد منعقد شده، پساب خروجی از تصفیه خانه و کیفیت هوا در 10 نقطه از نقاط حساس نیروگاه شهید مفتح در فصول سرد و گرم مورد ارزیابی قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت بهره گیری از پساب تصفیه خانه همدان در مصارف صنعتی

قابلیت بهره گیری از پساب تصفیه خانه همدان در مصارف صنعتی