مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-24سياسي

طرح های هادی فاروج تا پاییز سال آینده به مرحله اجرا می رسد


استاندار خراسان شمالی در خصوص مصوبه اجرای طرح هادی در شهرستان فاروج گفت: باید تا شش ماه اول سال آینده تمام طرح های هادی در این شهرستان به مرحله اجرایی برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی صبح امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر به شهرستان فاروج که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وقتی به شهرستانی سفر داریم و مصوبه ای تعیین می شود یعنی باید در بازه زمانبندی شده امور به درستی و با جدیت پیش برود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی اختیار عدم انجام کار را ندارند و باید قدرت تشخیص اولویت ها را هم داشته باشند.

وی با گلایه از عدم اجرای طرح جامع گردشگری در مسیر عبور مسافران از فاروج به تیتکانلو، افزود: نباید هر مدیری بنا بر تشخیص خودش کار را انجام دهد؛ این مصوبات در راستای منافع مردم تعیین شده است.

شجاعی در خصوص مصوبه اجرای طرح هادی در شهرستان فاروج نیز گفت: تا شش ماه اول سال آینده تمام طرح های هادی در این شهرستان باید به مرحله اجرایی برسد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین در خصوص احیای طرح معادن آهک نیز اظهار داشت: ضمن اینکه بخش خصوصی باید برنامه ای به ما ارائه دهد دستگاه های اجرایی متولی نیز موظف به همکاری با بخش خصوصی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های هادی فاروج تا پاییز سال آینده به مرحله اجرا می رسد

طرح های هادی فاروج تا پاییز سال آینده به مرحله اجرا می رسد