مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-24سياسي

برگزاری مسابقه تیتر فجر انقلاب در گیلان


رییس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری مسابقه تیترزنی ویژه اصحاب رسانه گیلان خبر داد و گفت: این مسابقه با موضوع تیتر فجر انقلاب در استان برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری مسابقه تیترزنی ویژه اصحاب رسانه گیلان خبر داد و گفت: این مسابقه با موضوع تیتر فجر انقلاب در استان برگزار می شود.

سرهنگ مهدی پارسا در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش به سزای اصحاب رسانه در توسعه جوامع بشری، اظهار کرد: رسانه ها در توسعه و شکل گیری افکار عمومی در ابعاد مختلف جامعه اثرگذارند و در اغلب کشورها سهم قابل توجهی در شکل گیری رویکردها دارند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در جهت دهی سلایق مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی، افزود: عملکرد رسانه ها در کشور به ویژه در شکل گیری و بقای انقلاب اسلامی امروزه وصف ناپذیر است و تعدد آن ها باعث تکثیر انقلاب می شود.

رییس سازمان بین رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها در تثبیت و صدور انقلاب اسلامی نیز نقش بسزایی دارند، گفت: هزاران عنوان رسانه مکتوب و مجازی در جمهوری اسلامی ایران با اطلاع رسانی های به موقع، به جا و به اندازه در تلاش هستند تا علیرغم ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولان، دستاوردهای انقلاب را به جهانیان معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه تیتر فجر انقلاب در گیلان

برگزاری مسابقه تیتر فجر انقلاب در گیلان