مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-24ورزشي

مقدمات راه اندازی بنیاد مرحوم حجت الاسلام حسنی در حال انجام است


سرپرست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: درتلاش برای ایجاد بنیادی درشان وجایگاه حجت الاسلام حسنی هستیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: درتلاش برای ایجاد بنیادی درشان وجایگاه حجت الاسلام حسنی هستیم.

مصطفی میلانی در گفت وگو با ایسنا افزود: مقدمات راه اندازی بنیاد حجت الاسلام حسنی درحال انجام است و درتلاش هستیم بنیادی در شان وجایگاه ایشان راه اندازی کنیم.

وی درخصوص آخرین وضعیت ساخت و راه اندازی بنیاد حجت الاسلام حسنی که چندسالی است مطرح است، تصریح کرد: در جلسه ای که با کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد بر رفع دغدغه های بنیاد حجت الاسلام حسنی تصمیم گیری شد.

وی خاطر نشان کرد: طی صحبتی که با یکی از فرزندان حجت الاسلام حسنی انجام شده قرار شد یک زمین درمنطقه یک ارومیه به خانواده شیخ حسنی داده شود و در مقابل منزل ایشان از آنها خریداری و به بنیاد تبدیل شود که امیدواریم در روزهای آینده این کار انجام شود.

میلانی در خصوص بنیاد آیت الله قره باغی نیز یاد آور شد: برای راه اندازی بنیاد باید زیرساخت های آن فراهم شود که هرموقع بیت آیت الله قره باغی اراده واجازه دهند آماده خریداری منزل ایشان و انجام کارهای این بنیاد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات راه اندازی بنیاد مرحوم حجت الاسلام حسنی در حال انجام است

مقدمات راه اندازی بنیاد مرحوم حجت الاسلام حسنی در حال انجام است