مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-24اجتماعي

بیش از 20 درصد دانش آموزان استان کرمان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بیش از 20 درصد دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند بر نظارت ویژه بر نحوه پرداخت حقوق کارکنان مدارس غیردولتی استان توسط شورای موسسان این مدارس تاکید کرد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بیش از 20 درصد دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند بر نظارت ویژه بر نحوه پرداخت حقوق کارکنان مدارس غیردولتی استان توسط شورای موسسان این مدارس تاکید کرد.

احمد اسکندری نسب با بیان اینکه مشارکت جزیی از نهاد تعلیم و تربیت است، گفت: آماده پذیرش مشارکت مردم در تمامی شهرستان ها و مناطق استان هستیم.

وی بر ارائه خدمات با کیفیت در مدارس غیر دولتی تاکید و اظهار کرد: ارائه خدمات با کیفیت در مدارس غیردولتی لازمه جذب اعتماد عمومی است.

اسکندری نسب با بیان اینکه مدرسه بهترین مکان برای تربیت انسان طراز جمهوری اسلامی، کانون اصلی تربیت و شناسایی استعداد های بالقوه دانش آموزان است، گفت: بیش از 20 درصد دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند و از تاسیس مدارس غیر در استان استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه مدارس غیردولتی بازوان توانمند نظام تعلیم و تربیت در کنار مدارس غیر دولتی هستند گفت: بازدید جدی مدارس غیردولتی در کنار مدارس دولتی اولویت اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 20 درصد دانش آموزان استان کرمان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند

بیش از 20 درصد دانش آموزان استان کرمان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند