مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-24اقتصادي

ممیزی 4 میلیون و 700 هزار ملک در تهران


در دوره جدید ممیزی شهر تهران حدود 4 میلیون و 700 هزار واحد مسکونی ممیزی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یدالله کاظمی رییس ستاد راهبردی ممیزی املاک مرحله ششم با اعلام مطلب فوق افزود: ممیزی املاک سبب به روزرسانی بانک اطلاعات املاک شهر تهران می شود.

رییس ستاد راهبردی ممیزی املاک مرحله ششم با اشاره به برگزاری آیین افتتاح ششمین دوره ممیزی شهر تهران با حضور حناچی شهردار تهران ادامه داد: گسترش شهر تهران از نظر وسعت و جمعیت و تغییر کاربردها و کاربری ها توزیع خدمات شهری به امری تخصصی و پیچیده تبدیل شده که نیازمند برنامه ریزی های فنی و اصولی است و در این راستا مهم ترین ابزار مورد نیاز در اختیار داشتن اطلاعات جامع شهری و دسترسی به آمار به روز است.

کاظمی با تاکید بر لزوم تهیه بانک اطلاعات املاک شهر تهران، درباره چرایی ضرورت به روزرسانی اطلاعات املاک شهر تهران گفت: این به روزرسانی سبب کامل شدن اطلاعات حرف و مشاغل، شناسایی اراضی بایر و متروکه، اطلاعات سرانه های خدماتی محلات و نواحی، اصلاح جانمایی و پارسل های املاک شهر و شناسایی واحدهای غیرمسکونی دارای تخلف می شود.

به گفته او؛ دوره پنجم ممیزی املاک سال 1387 آغاز شد، 700 دستگاه تبلت، 500 دستگاه رایانه و 500 دستگاه متر لیزری تهیه شد تا ممیزی املاک شهر تهران انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممیزی 4 میلیون و 700 هزار ملک در تهران

ممیزی 4 میلیون و 700 هزار ملک در تهران