مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-24سياسي

تلاش شورای ائتلاف برای سازمان دهی نیروهای انقلابی تا پایین ترین لایه ها


معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: به منظور فراهم شدن فضا برای حضور همه در شورای ائتلاف، در این دوره همه احزاب، نیروهای انقلابی، -  معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بعد از تجربه خوبی که در انتخابات مجلس و شکل گیری مجامع نیروهای انقلاب در شهرستان ها داشتیم، تصمیم گرفتیم مجامع را در سطح شهرستان ها، استان و کشور گسترش دهیم.

نورالدین قدیمی با بیان اینکه تلاش داریم شورای ائتلاف نخ تسبیح همه نیروهای انقلابی باشد، گفت: اصل برنامه های شورای ائتلاف این است که همه نیروهای انقلاب با سلائق مختلف را جذب کنیم.

شکل گیری شورای ائتلاف در شهرستان ها وی پیرامون شکل گیری شورای ائتلاف در شهرستان ها بیان کرد: به منظور فراهم شدن فضا برای حضور همه در شورای ائتلاف، در این دوره همه احزاب، نیروهای انقلابی، اقشار و گروه های مختلف در شهرستان ها می توانند عضو مجمع عمومی شهرستان شوند.

قدیمی ادامه داد: از میان مجمع عمومی شهرستان، مجمع منتخب شهرستان و سپس شورای ائتلاف شهرستان شکل خواهد گرفت.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مجموعه شوراهای ائتلاف در شهرستان ها مجمع استان را تشکیل می دهند و از مجموع شورای ائتلاف استان و شهرستان ها، مجمع و کنگره ملی شورای ائتلاف شکل گرفته و تصمیمات مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شورای ائتلاف برای سازمان دهی نیروهای انقلابی تا پایین ترین لایه ها

تلاش شورای ائتلاف برای سازمان دهی نیروهای انقلابی تا پایین ترین لایه ها