مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:352021-01-24اجتماعي

همراه با دستگاه قضایی پیگیر مشکل مردم روستای احمدآباد قزوین هستیم


با همراهی دستگاه قضایی پیگیر مشکلات مردم روستای احمدآباد هستیم و امیدواریم به زودی این مشکل رفع شود.

- محمد شفیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تجمع روز گذشته مردم روستای احمدآباد الموت غربی در برابر استانداری و طرح مشکل قطع لوله های آب روستا توسط برخی افراد ناشناس اظهار کرد: مشکلات روستای احمدآباد قزوین با نوده گیلان مربوط به الان نیست و به دلیل مشکلات ملکی چندین ساله است.

وی بیان کرد: در راستای همین مشکل در چند روز اخیر توسط برخی افراد ناشناس لوله کشی انتقال آب چشمه به محل روستا توسط برخی افراد نا شناس قطع شده و مردم نیز طبیعتاً با مشکل روبرو شده اند.

فرماندار قزوین اضافه کرد: حل بخشی از این مشکل نیاز به ورود جدی دستگاه قضایی دارد که خوشبختانه دستگاه قضا نیز به واسطه همراهی خوب خود در حال پیگیری ماجرا و برخورد با عاملان قطع لوله آب مردم است.

وی عنوان کرد: بخش دیگر مشکل مربوط به تقسیمات کشوری این منطقه است که نیاز به رایزنی با وزارت کشور و اظهار نظر آنها است که این گام نیز شروع شده و منتظر پاسخ آنها هستیم.

شفیعی در پایان گفت: در شرایط فعلی تقاضای ما از مردم احمدآباد مدارا کردن با روستای همجوار است تا قبل از بروز مشکل طایفه ای جدی، پیگیری های ما از وزارت کشوربه نتیجه رسیده وتکلیف مردم نیز روشن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه با دستگاه قضایی پیگیر مشکل مردم روستای احمدآباد قزوین هستیم

همراه با دستگاه قضایی پیگیر مشکل مردم روستای احمدآباد قزوین هستیم