مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:252021-01-24بين الملل

تهدید سناتور جمهوریخواه به استیضاح رهبران دموکرات سابق آمریکا


یک سناتور سرشناس جمهوری خواه آمریکا تهدید کرد که دومین دادگاه استیضاح دونالد ترامپ ممکن است به پیگرد روسای جمهوری دموکرات سابق منجر شود و این در صورتی است که جمهوریخواهان دو سال دیگر کنترل این مجلس را دوباره به دست بگیرند.

- یک سناتور سرشناس جمهوری خواه آمریکا تهدید کرد که دومین دادگاه استیضاح دونالد ترامپ ممکن است به پیگرد روسای جمهوری دموکرات سابق منجر شود و این در صورتی است که جمهوریخواهان دو سال دیگر کنترل این مجلس را دوباره به دست بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سناتور جان کورنین در پیامی توییتری خطاب به چاک شومر، رهبر اکثریت سنا نوشت: اگر استیضاح و محاکمه روسای جمهوری سابق ایده خوبی است، نظرتان چیست که اگر جمهوریخواهان در 2022 به اکثریت دست یافتند، با روسای جمهور دموکرات سابق این کار را انجام دهند؟ ترامپ این ماه به اولین رییس جمهوری در تاریخ آمریکا تبدیل شد که دو بار از سوی مجلس نمایندگان تحت کنترل دموکرات ها استیضاح می شود.

البته 10 جمهوریخواه هم به متهم شدن ترامپ بابت تحریک به شورش بعد از سخنرانی جنجالی شش ژانویه او که حمله مرگباری را به کنگره رقم زد، رای مثبت دادند.

بعد از آنکه قانونگذارانی از دو حزب این حمله بی سابقه به کنگره را محکوم کردند، شماری از سناتورهای جمهوریخواه با دادگاه ترامپ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید سناتور جمهوریخواه به استیضاح رهبران دموکرات سابق آمریکا

تهدید سناتور جمهوریخواه به استیضاح رهبران دموکرات سابق آمریکا