مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-24سياسي

سیره شهدا راهگشای نسل جوان است/ضرورت ترویج مکتب شهید سلیمانی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه سیره شهدا به خصوص مکتب شهید سلیمانی راه رشد و پیشرفت نسل جوان است، گفت: از ظرفیت های مردمی برای ‏ترویج سیره شهدا استفاده شود‎.

- ‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار‬ مهر، حجت الاسلام عباس عبدالهی صبح یک شنبه‬ در نخستین روزهای کاری خود به عنوان مدیرکل تبلیغات ‏اسلامی استان سمنان با حضور در گلزار شهدای شاهرود ضمن تجدید بیعت با سه هزار شهید استان سمنان، بیان کرد: سیره شهدا به خصوص مکتب شهید سلیمانی راه رشد و پیشرفت نسل جوان و‬ حل معضلات کشور است.

‎ وی بابیان اینکه همان طور که شهید سلیمانی فرمود مهم تر از قربانی، چیزی است که در آن راه قربانی می شود.

مهم تر از قربانی شدن امام حسین (ع) ‏چیزی است که برای آن شهید می شود ، بیان کرد: این اندیشه تابناک شهید سلیمانی است که از راه شهدا صحبت می کند و امروز بر ما است که این ‏اندیشه را ترویج دهیم‎.

‎ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از شهید سلیمانی به عنوان سیدالشهدای مقاومت یادکرد و گفت: شهید سلیمانی یک ملت بود که بنا به وصیت ‏خودش قربانی دفاع از حرم محسوب می شد آن هم حرم جمهوری اسلامی از عراق و ایران تا سوریه و… لذا باید این سیره به نسل جوان ما نیز منتقل شود ‏تا شخصیت هایی مانند شهید سلیمانی را بشناساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره شهدا راهگشای نسل جوان است/ضرورت ترویج مکتب شهید سلیمانی

سیره شهدا راهگشای نسل جوان است/ضرورت ترویج مکتب شهید سلیمانی