مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:052021-01-24اجتماعي

پنجمین رویداد دیدار با فناوران فردا در اردبیل برگزار شد


به همت مرکز رشد جهاددانشگاهی و موسسه آموزشی فرهنگی نخبگان و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل، پنجمین رویداد کارآفرینی «دیدار با فناوران فردا» به صورت مجازی برای دانش آموزان خلاق برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت مرکز رشد جهاددانشگاهی و موسسه آموزشی فرهنگی نخبگان و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل، پنجمین رویداد کارآفرینی دیدار با فناوران فردا به صورت مجازی برای دانش آموزان خلاق برگزار شد.

مدیر عامل موسسه علمی فرهنگی نخبگان اردبیل 4 بهمن با بیان اینکه این رویداد زمینه لازم را برای بهره مندی از تجربیات کارآفرینان موفق فراهم می کند، اظهار کرد: آشنایی افراد با مفاهیم فناوری های نوین و به کار بستن اطلاعات در جهت ایجاد شغل و یا کسب شغل مناسب در آینده، تشویق و تربیت نسل خلاق، نوآور و تربیت مدیرانی کارآفرین و آینده ساز برای کشور، تمرین کار گروهی و افزایش اعتماد به نفس در دانش آموزان از اهداف مهم این رویداد است.

عیسی عیسی زاده نظیف با شاره به اینکه دانش آموزان این موسسه علاقه مند به درک مفاهیمی هستند که در آینده کاری و زندگی اجتماعی آن ها، نقش ایفا خواهد کرد، افزود: در تلاش هستیم با هماهنگی موسسات علمی، پژوهشی و نهادهایی که در عرصه توانمندسازی و ارائه مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین رویداد دیدار با فناوران فردا در اردبیل برگزار شد

پنجمین رویداد دیدار با فناوران فردا در اردبیل برگزار شد