مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-24سياسي

دستگاه قضایی دخالتی در مدیریت کشت و صنعت مغان ندارد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان اردبیل هیچ گونه دخالتی در نحوه مدیریت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و بکارگیری نیروی انسانی و تجهیزات در این شرکت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی شامگاه شنبه در ششمین جلسه شورای دستگاه های نظارتی استان اردبیل در سال 1399 با هدف بررسی اجرای شایسته دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن اظهار کرد: اجرای این دستورالعمل نیازمند همکاری، هماهنگی، تعامل و هم افزایی بیشتر بین نهادها و دستگاه های اجرایی است تا شاهد اثر گذاری بیشتر در خدمت رسانی به مردم باشیم.

وی به مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان اردبیل اشاره کرد و افزود: دستورات صادر شده از سوی رییس قوه قضاییه مبنی بر ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و گروه کارخانجات سبلان پارچه با نظارت و پیگیری های تشکیلات قضایی استان اردبیل محقق و هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت انتخاب شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با ابراز امیدواری بر نقش این شرکت در توسعه و آبادانی استان و منطقه مغان تاکید کرد: باید با نگاهی حمایتی و صیانتی بتوانیم گام های مثبتی در دفاع از حقوق عامه و افزایش بهره وری و عملکرد شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی دخالتی در مدیریت کشت و صنعت مغان ندارد

دستگاه قضایی دخالتی در مدیریت کشت و صنعت مغان ندارد