مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:452021-01-24اقتصادي

برنامه ریزی برای صادرات یک میلیارد دلاری/ثبت رکورد سفر به ایران


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه در حال حاضر 600 میلیون دلار صادرات صنایع دستی در کشور انجام می شود، گفت: تلاش داریم این میزان به یک میلیارد دلار برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر مونسان شنبه شب در نشست هم اندیشی با فعالان گردشگری و تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه گردشگری استان یزد اظهار داشت: اعتبارات دولت محدود است بر این اساس یکی از رویکردهای جدی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، واگذاری امور به مردم است.

وی عنوان کرد: در همین راستا بیش از 2 هزار و 500 طرح با مشارکت مردم در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال اجراست.

مونسان با اشاره به کارکردهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی وزارت میراث فرهنگی بیان کرد: این امر انتظارات بسیاری را از این وزارتخانه به ویژه در بین نمایندگان مجلس ایجاد کرده اما در هنگام اختصاص بودجه، به این موضوع توجهی ندارند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه بودجه میراث فرهنگی بسیار اندک است، افزود: کل بودجه این وزارتخانه 186 میلیارد تومان است که با توجه به گستره فعالیت ها و برنامه های این وزارتخانه بسیار ناچیز است.

وی با اشاره به آمار گردشگران خارجی به رغم وجود تحریم ها بیان کرد: در سال 97 با افزایش 52 درصدی حضور گردشگران خارجی مواجه بودیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای صادرات یک میلیارد دلاری/ثبت رکورد سفر به ایران

برنامه ریزی برای صادرات یک میلیارد دلاری/ثبت رکورد سفر به ایران