مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 03:552021-01-24ورزشي

رکوردشکنی، ماموریت پرتابگر پارالمپیکی در مسابقات بین المللی امارات


پرتابگر پارالمپیکی شانس کسب مدال طلا در بازی های پارالمپیک توکیو گفت: به سختی تمرین می کنم تا در مسابقات بین المللی فزاغ امارات که اواخر بهمن برگزار می شود، - پرتابگر پارالمپیکی شانس کسب مدال طلا در بازی های پارالمپیک توکیو گفت: به سختی تمرین می کنم تا در مسابقات بین المللی فزاغ امارات که اواخر بهمن برگزار می شود، بعد از مدتها دوری از مسابقات در پرتاب نیزه رکوردشکنی کنم.

بهزاد عزیزی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در مسابقات بین المللی امارات در ماده پرتاب نیزه، اظهار کرد: این مسابقات برای تایید کلاس بندی بین المللی و کسب سهمیه پارالمپیک در رشته دوومیدانی پیش بینی شده که تلاشم بر این است که در پرتاب نیزه ضمن رکوردشکنی شانس کسب مدال طلای خود را در توکیو افزایش دهم.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی کشور سال گذشته بهترین رکوردی را که با حضور نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک ثبت کردم 66 متر و 80 سانتی متر بود، سعی دارم این رکورد را در مسابقات بین المللی امارات تا 67 متر ارتقاء ببخشم.

این پرتابگر کم بینا آخرین حضورش در مسابقات بین المللی را مسابقات جهانی 2019 امارات عنوان کرد و گفت: اگرچه بیش از یکسال است که در هیچ تورنمنت بین المللی شرکت نکردم، اما با آمادگی خوبی که از نظر بدنی و شرایط روانی دارم، خود را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی، ماموریت پرتابگر پارالمپیکی در مسابقات بین المللی امارات

رکوردشکنی، ماموریت پرتابگر پارالمپیکی در مسابقات بین المللی امارات