مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 21:102021-01-23سياسي

چندان حساسیتی به نمایشگاه کتاب نداشته اند


احمد آرام با انتقاد از وضعیت اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می گوید: فکر می کنم کسانی که این نمایشگاه مجازی را راه انداخته اند، - احمد آرام با انتقاد از وضعیت اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می گوید: فکر می کنم کسانی که این نمایشگاه مجازی را راه انداخته اند، چندان حساسیتی نسبت به آن نداشته اند که بخواهند آن را خیلی پرزرق و برق نشان دهند.

این داستان نویس در گفت وگو با ایسنا همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره این رویداد و مراجعه خود به آن ضمن اظهار بی اطلاعی و با بیان این که مگر شروع شده است، گفت: در روزهای اخیر در دنیای مجازی مطالبی را درباره آن دیدم ولی فکر می کردم هنوز شروع نشده است.

او سپس با اشاره به این که نمایشگاه مجازی کتاب نمی تواند جای نمایشگاه حضوری را بگیرد بیان کرد: البته دیگر هیچ چاره ای جز این نیست.

هرچند ما با آمدن کرونا به هر صورت باید به خیلی چیزها عادت کنیم.

نوع زندگی ها فرق کرده و تنهایی ها بیشتر شده و چه بسا در این حالت تنهایی انسان به سمت و سوی چیزهایی برود که بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

آرام با بیان این که آدم ها به این نمایشگاه مجازی هم عادت می کنند، افزود: اگر بنا باشد این بیماری و محدودیت ها ادامه داشته باشد، به تبع شکل های تازه ای از زندگی امروزه وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندان حساسیتی به نمایشگاه کتاب نداشته اند

چندان حساسیتی به نمایشگاه کتاب نداشته اند