مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 19:252021-01-23فرهنگي

انتشار 700 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری کنگره 6300 شهید در این استان، گفت: انتشار 700 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان کمترین کاری است که تا قبل از برگزاری کنگره 6300 شهید لرستان انجام می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری کنگره 6300 شهید در این استان، گفت: انتشار 700 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان کمترین کاری است که تا قبل از برگزاری کنگره 6300 شهید لرستان انجام می شود.

احمدحسین فتایی در نشست هم اندیشی با ناشران لرستان که امروز چهارم بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رویدادهای پیش رو به خصوص برگزاری کنگره ملی 6300 شهید استان در سال آینده، نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم تا زمینه های اجرای موفق این رویداد فراهم شود.

وی تصریح کرد: در آستانه برگزاری این کنگره بزرگ ملی، ناشران استانی باید موضوعاتی همچون ایثار و شهادت، عفاف، حجاب و دفاع مقدس را در اولویت کارهای خود قرار داده و در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه نقش رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس متأسفانه مغفول مانده و برای انعکاس آن نیازمند کار جهادی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم، تأکید کرد: انتشار بالغ بر 700 جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس کمترین کاری است که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 700 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان

انتشار 700 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان