مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 19:202021-01-23حوادث

آتش سوزی چهار خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شیراز


رییس سازمان آتش نشانی شیراز از وقوع حریق در پارکینگ یک ساختمان مسکونی و نجات ساکنین در شهرک میانرود خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز از وقوع حریق در پارکینگ یک ساختمان مسکونی و نجات ساکنین در شهرک میانرود خبر داد.

محمدهادی قانع شامگاه شنبه 4 بهمن به خبرنگاران گفت: ساعت 18 و 58 دقیقه امشب این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی شیراز اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان سه ایستگاه 17،14 و 6 با تجهیزات تنفسی به محل حادثه در شهرک میانرود اعزام شدند.

او افزود: این حادثه در پارکینگ یک مجتمع و از یک خودروی سمند آغاز شده و به سرعت سه خودروی پژو 206، پراید و وراکروز را در بر گرفته بود که به دنبال آن دود غلیظی به بیرون متصاعد می شد به گونه ای که این دود از فاصله دور نیز قابل مشاهده بود.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به سرایت دود به طبقات بالایی ساختمان، عنوان کرد: با توجه به اینکه احتمال می رفت در این وضعیت افرادی محبوس شده باشند گروهی ماموریت خارج کردن این افراد را به عهده گرفتند و سریعا ساکنین به سلامت از میان دود غلیظ خارج شده و به فضای باز انتقال یافتند.

قانع ادامه داد: گروه دیگر به طبقه منهای یک رفتند و علی رغم اینکه دود و حرارت شدیدی وجود داشت و ورود را با مشکلاتی مواجه می کرد موفق شدند به کانون آتش سوزی برسند و قبل از اینکه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی چهار خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شیراز

آتش سوزی چهار خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شیراز