مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 17:352021-01-23سياسي

دسیسه دشمن محکوم به شکست است/ انقلاب بالنده تر از همیشه


فرماندار دامغان بابیان اینکه دسیسه دشمنان برای از بین بردن تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره محکوم به شکست است، گفت:بعداز هر توطئه دشمن انقلاب بالنده تر از همیشه راه خود را طی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بندر آبادی شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام الله دهه فجر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری دامغان برگزار شد ضمن بیان اینکه دشمن بداند تمام دسیسه ها علیه ایران، محکوم به شکست است و انقلاب بالنده تر از همیشه راه خود را به درستی و با پیشرفت روزافزون طی می کند، اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول سال های گذشته در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن این نظام خاطرنشان کرد: کارآمدی نظام دینی در سایه سار ولایت در همه عرصه ها روشن و آشکار است و امروز پاسخگویی به شبهات و توطئه های دشمن مهم ترین رسالت انقلابیون به شمار می رود.

فرماندار دامغان با تأکید بر اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلف است، افزود: انتقال مفاهیم انقلابی و رشادت های مردم در دفاع مقدس برای نسل جدید این انقلاب ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسیسه دشمن محکوم به شکست است/ انقلاب بالنده تر از همیشه

دسیسه دشمن محکوم به شکست است/ انقلاب بالنده تر از همیشه