مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-23سياسي

107 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در تبریز اجرا می شود


شهردار تبریز با بیان این که امسال به دلیل محدودیت های کرونا، دهه فجر متفاوتی خواهیم داشت، گفت: شهرداری تبریز 107 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر اجرا می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان این که امسال به دلیل محدودیت های کرونا، دهه فجر متفاوتی خواهیم داشت، گفت: شهرداری تبریز 107 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر اجرا می کند.

ایرج شهین باهر در جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به این که شهرداری تبریز به عنوان ستاد اجرایی گرامیداشت این ایام انتخاب شده است، اظهار کرد: ما علاوه بر وظیفه اداری، به عنوان یک ایرانی وظیفه انسانی نیز در قبال خون هایی که در راه انقلاب اسلامی ریخته شده است، داشته و به کسانی که با از جان گذشتگی، انقلاب اسلامی را رقم زدند، بدهکاریم.

وی ادامه داد: اگر ما امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم و در آمریکا یک رییس جمهور می آید و کشور ایران را محوریت صحبت های خود قرار می دهد، نتیجه استقلال ملت ایران و سربلندی انقلاب اسلامی به رهبریت حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران معادلات زیادی را در جهان به هم زده است، عنوان کرد: ایران همان مملکتی است که مردم آن قبل از انقلاب هیچ اختیاری برای خود نداشت و از خارج از کشور برای آن ها تصمیم گرفته می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

107 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در تبریز اجرا می شود

107 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در تبریز اجرا می شود