مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-23سياسي

ظرفیت های معطل مانده آموزش وپرورش شاهرود به بخش خصوصی واگذار شود


سرپرست فرمانداری شاهرود با تأکید بر ضرورت تقویت محتوای آموزشی تولیدشده توسط مربیان گفت: ظرفیت های معطل مانده آموزش وپرورش شاهرود به بخش خصوصی واگذار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه آموزش های مجازی توجه کافی نشده بود، ابراز کرد: توسعه و تقویت زیرساخت های ارتباطی در منطقه در دستور کار مدیران قرار گیرد.

جلالی بابیان اینکه نقش و ضرورت توسعه آموزش در جامعه نیازمند بازنگری است، خاطرنشان کرد: آموزش وپرورش رکن اصلی برای ایجاد توسعه پایدار در کشورهای پیشرفته است و این مهم باید با همکاری و همیاری مدیران مربوطه محقق شود.

وی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن سالروز پیروزی انقلاب و دهه فجر بیان کرد: برنامه های دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان مأموریت های انقلاب اسلامی در گام دوم برای دانش آموزان است.

1000 ویژه برنامه دهه فجر در مدارس شاهرود برگزار می شود مدیر آموزش وپرورش شاهرود نیز در این جلسه بابیان اینکه در ایام شیوع کرونا آموزش متوقف نشده و در بستر فضای مجازی روند آموزشی مدارس همواره ادامه داشته است، اظهار داشت: این در حالی است که دور بودن دانش آموزان از فضای حقیقی آموزشی تبعاتی را به همراه خواهد داشت.

سید محمد موسوی با تأکید بر اینکه با کاهش این بیماری در سطح استان و شهرستان شاهرود برخی مقاطع تحصیلی مجاز به برگزاری کلاس ها به صورت حضوری هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های معطل مانده آموزش وپرورش شاهرود به بخش خصوصی واگذار شود

ظرفیت های معطل مانده آموزش وپرورش شاهرود به بخش خصوصی واگذار شود