مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:302021-01-23ورزشي

ظرفیت بودجه ای پارک های علم و فناوری افزایش یافته است


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی از افزایش ظرفیت بودجه ای پارک های علم و فناوری در بخش هزینه ای و عمرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کریمی شامگاه شنبه در بازدید از پارک علم و فناوری مازندران از افزایش ظرفیت بودجه ای پارک های علم و فناوری در بخش هزینه ای و عمرانی خبر داد و گفت: در راستای عمل به شعار سال یعنی جهش تولید و بهبود اثربخشی در این راستا، امیدواریم در تداوم همکاری های دولت و مجلس طی سال جاری رشد خوبی در بودجه این مراکز مؤثر در فرآیند تولید داشته باشیم.

وی گفت: اقدام های انجام شده پارک علم و فناوری مازندران در اکوسیستم نوآوری و فناوری باعث توانمندی و تعامل هرچه بیشتر این نهاد شده است، به طوری که در مواقع مورد نیاز می توانند در رفع نیازها و مقابله با چالش ها نقش آفرینی کنند.

کریمی اظهار داشت: شرکت ها دانش بنیان، شرکت های هستندکه دارای توان فنی، مهندسی و طراحی بالایی برخوردار بوده و عمده نیازهای فنی را از داخل تأمین می کنند و می توانند در صورت تحریم بخش قابل ملاحظه ای را داخلی سازی کنند.

وی افزود: بنابراین وابستگی و اتکا آنها به مواد اولیه، تجهیزات و دانش فنی خارجی کمتر از دیگر شرکت های صنعتی است، از این رو به نظر می رسد تأثیرات تحریم برای شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری کمتر از دیگر شرکت های صنعتی کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بودجه ای پارک های علم و فناوری افزایش یافته است

ظرفیت بودجه ای پارک های علم و فناوری افزایش یافته است