مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:252021-01-23اقتصادي

بسته های تشویقی برای احیای بافت فرسوده شهر قدس موثر است


بسته های تشویقی برای مالکان سکونت گاه های غیر رسمی جهت احیا و بازسازی بافت فرسوده مؤثر است و مدیریت شهری قدس تلاش دارد به این موضوع به شکل ویژه توجه داشته باشد.

- مسعود مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، بر لزوم اهتمام مدیران شهری برای احیای بافت فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی شهر قدس تاکید کرد و اظهار داشت: بسته های تشویقی مالی شهرداری به عنوان مشوقی مناسب جهت ایجاد انگیزه در شهروندان به منظور مشارکت در امر نوسازی و بهسازی ابنیه فرسوده می باشد.

وی نوسازی و بهسازی بافت فرسوده شهری را از مهم ترین خدمات برای یک شهر دانست و افزود: این امر جز با مشارکت شهروندان محقق نخواهد شد، لذا سیاست گذاران کلان با تعریف طرح های تشویقی مالی درصدد ایجاد انگیزه در مشارکت شهروندان با شهرداری به منظور بهسازی و ساخت و ساز اصولی در این مناطق برآمدند.

مختاری مشارکت شهروندان برای نوسازی و ساخت یک شهر ایده آل لازم برشمرد و گفت: شهرداری قدس بسترهای تحقق این امر را فراهم نموده است تا شهروندان به سهولت بتوانند نسبت به نوسازی بناهای فرسوده خود اقدام نمایند چنانکه با ارائه این مشوق ها مشارکت شهروندان در 3 سال گذشته حدود 10 درصد از بافت فرسوده شهر قدس احیا گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های تشویقی برای احیای بافت فرسوده شهر قدس موثر است

بسته های تشویقی برای احیای بافت فرسوده شهر قدس موثر است