مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:102021-01-23بين الملل

چامسکی: آمریکا سردمدار تروریسم است؛ مهاجمان کنگره از ناکجاآباد نیامدند


یک فیلسوف و تاریخ دان برجسته آمریکایی گفت این کشور در زمینه تروریسم سردمدار است و افرادی که به کنگره حمله کردند از ناکجاآباد نیامده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نوام چامسکی فیلسوف و تاریخ دان آمریکایی روز شنبه گفت، آمریکا سردمدار تمام کشورهای تروریست است.

چامسکی در مصاحبه با شبکه راشا تودی گفت، رسانه های آمریکایی اینطور به مردم این کشور القا می کنند که در آمریکا همه چیز به طور بنیادین فوق العاده است و گاهی نیز وقفه ای در آن اتفاق می افتد.

این فیلسوف آمریکایی افزود، آمریکا تمایل دارد این طور نشان دهد که کاملاً طرفدار نیروی خیر است و همواره تلاش می کند اشتباهاتش را جبران کند اما این واقعیتی که نئولیبرال ها برای خود ساخته اند، بر اساس حقایق نیست.

چامسکی در ادامه گفت روایت غالب این است که، حمله به کنگره، قدرت دموکراسی در آمریکا را نشان می دهد زیرا ما به کشوری فاشیست تقلیل نیافتیم و  این اتفاق ما را قادر ساخت نشان دهیم دموکراسی آمریکایی با شکوهی که دارد توانست پیروز شود.

اما در زمان رسوایی واترگیت نیز چنین پیروزی گرایی را شاهد بودیم .

وی افزود: واقعیت این است که بیماری های واقعاً جدی [در آمریکا] وجود دارد که هیچ کدام از دو حزب نمی خواهند از آن حرف بزنند و همین موجب می شود منعکس کردن دلایل اخلال در کنگره غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چامسکی: آمریکا سردمدار تروریسم است؛ مهاجمان کنگره از ناکجاآباد نیامدند

چامسکی: آمریکا سردمدار تروریسم است؛ مهاجمان کنگره از ناکجاآباد نیامدند